tanam anggur :D

assalamualaikum :) lme aku x update blog aku yg dh berhabuk nie..haha..
bkn ape,x de mse la katekan..haha
now,i'm free at home after done my studied in penang matriculation college 
this is our last picture ----> k2p4 
this is our last party at hotel seri Malaysia,P.pinang ;)
i really miss them so much <3 p="">

oke sekarang nie,aku nk cte pasal tanam anggur.
ape itu tanam anggur?? haha.
tanam anggur tu duduk di rumah tanpa berbuat ape2.haha
tpi x pe..mnggu dpn maybe aku nk g keje .hehe
dh2 skang cte pasal  result..
result aku??alhamdullilah oke :) terima kasih ya Allah  
aku bersyukur sgt usaha aku selama nie berbaloi .
skang tgh doa dpt kos yg baik2 yg aku minat..hope termakbul doa aku :)
aku minx UKM,UPM & UITM... x taw la nk dpt mne pulak kan. 
hope will get the best la. 
ehh dh la..nnti smbung update, mak sudah membebel itu gara2 lme bukak laptop.haha
k la got to go.. bye.. nntikan cerita seterusnya.:) 
p/s : yang menaip Hidayuharudin




No comments:

Post a Comment