hye blog ! hehe

haih sudah lama x update  blog nie ha..dh berkurun.hehe
sekarang dh masuk bulan 4 dh..haih cepatnye mase berlalu..=.=
time 21/3/2012 RESULT keluar..huh..tkut sgt2 time tu..
yela tkut x dpt nk terime result tu..
korg nk tgk x muka aku time tgh risau sgt2 sebelum g amek result
.
.
.
.
.
jeng3..hehe muka kerisauan

then,aku pon pergi la skolah dgn myra..mula2 kitaorg nk naek bs,tpi
ttbe parents dye intai2 dye time lintas jalan,
then,dorg ajak la nek kete..time dlm kete tu hati berdebar sgt2..hnye tuhan yg tahu
then,smpai2 sekolah nmpak balqis,so lpas tu kitaorg tunggu yg laen,.
then ttbe handphone bunyi,hakim call 
dye tnya "ang dpt bapa wei??hang x tkut ka?? "
hehe..dah lpas tu semua masuk sekolah tunggu je la kt dpn bilik sejarah.
gmba nie semua muka senyum la sebab blom amek result..hehe
.
.
.
.then..kitaorg sume amek result..
aku amek lmbt sebab mmg nervous gler .. berdebar sgt2..
then,aku pikir la smpai bile aku nk mcm nie..redha je la dgn keputusan tu nnti..
aku pegi2 kat meja tu..amek majalah dulu..then bru amek result
aku dh ckp ngn cikgu j...... "jgn bg twu lg bia sy tgk sendiri"
dye pegi ckp jugak aku dpt bpe..haih..
aku pon dpt je nanges laa.. yela mne x nye..dpt 3A je..pastu ade D
:'(
thrn,semua org pakat kol lah tnye bpe..
pastu time tgh duduk2 sembang2 ngn c.bad,
.
.
.
then tbe2 aku tgk slip aku tu btol2..ttbe nama :nurul idayu bt abd rahim..
aku pon jerit la ! cpt2 aku msuk dlm jumpa cikgu J..geram la jugak dye bg salah
ttbe aku shas masuk,dye panggil aku..dye ckp dye dpt aku punye..
hahaha..mmg kelaka gler la waktu tu..
tgk2 je result aku.. nkirA oke la jugak
3A4B2C 
naseb bek x de D..aku bersyukur sgt..
hehe..so kene redha je la dgn ape yg kita dpt..pasti ade hikmahnye :)
k la dh bnyk aku bebel..yela maklumlah dh lme x update..hehe
kbai
p/s yang menaip : nurhidayu bt harudin :)

No comments:

Post a Comment