(30/04/2011)

hari nie hari anugerah cemerlang laa...
kitaorg buat persembahan koir lagu pesan abang..
best gler koir kitaorg taw..rugi spe x tgk..hehe (:
kitaorg kne pkai bju uniform kemejawne peach2 cm 2 laa..
bak kte cikgu(pekerja kamdar)..haha
smlm2 pagi2 lagi si arep 2 da menyakat aku..ishhh keret btol
x abes2 ude je..haha..
wah smlm gadis2 koir sumenyer make up noh..
sumenyer cntik2 ..haha..thnx pika n mirae sbb make up kn aku..haha..
nk arapkan aku make up mmg x bpe reti laa..hehe..
hncur jdinyer muka korg aku wat..hehe
weyh,korg nie taun last kot kita wat koir2..lpas nie kita sume dah x skolah da :(
so,,hargailah mse skolah kte weyh..(:

smlm gak aku,balqis,shas,mierol,ikee,n dua org kwn ikee 2 pergi pesta buku :)
kalau ade lgi ramai lgi best :)
smlm lpas abes 2syen pkul 2.30 2.kitaorg gerak g pwtc..
da smpy sne..tggu plak si botak 2..haha (mierol laa spe lagi).
ape dah jdi mierol,kua ngn aku je msti botak..haha..
AKU: ko nie mierol kalau keluar lagi skali msti x de rmbut lagi kn??haha
MIEROL : x pe2..lpas nie aku akn pastikan aku ade rmbut dah,,ko tguu je...
ikee2..thnx taw weyh..byrkn tambang aku..taw2??? :)
shas,sabar taw shas ..org yg mencuri 2 mmg org giler btol owh..
mmg x aman la dye nnti..senang2 nk curi brg org..
smpy kalkulator pon nk curi..mmg btol2 org gler
aku beli buku past year bio,physics n novel bi..
arap2 spm nnti dpt result yg bgus2..amin...





No comments:

Post a Comment