kami sesat ! haha

jom tgk gmba kami tgh date kat mCd..hee:)
perut da lapar..so??ape ag..mcd dkt jer..
spicy chicken mcdeluxe! wah favourite 2..
eh myra suka filet-0-fish erk..hee
wah ape nie??bil mcd laa
mak ai sdpnyer..


semalam kua ngn kak long..haha..pergi kasturi..
(kononye la nk daftar,last2 x pon..haha)
nek tren smpy ke msjid jamek..da smpy 2,ttbe lupa la plak jln nk g C.M..

aku : ala myra,cne nie..aku lupa laa..
myra : x pe la kte tnye org..
jln2 jump[a la sorg kakak nie..

aku : kak,jln g cm mne yer??
akak 2 : x pe2 adek ikut akak k..
dgn muka malunyer ikut kakak 2..haha

da smpai CM 2 .
aku : myra,CM da jumpa..yg kte nk cri kasturi..huh
da la pnat jln weyh..huh..berpeluh2 da hah..
da jumpa CM 2..tnye kaka kat CM 2 plak..then,dye ckp la tusyen kadturi kat dpn 2 jer..kitaorg pon jln laa..last2.dua2 rabun kn..x brpe nmpak dri jauh tulisan2 kat bgunan2 tuh..haha.
last2 jumpa jgk tusyennyer..
then,,nk blek plak..aduyai..pnt la nk jln..
tgh jalan 2..perut nie menyanyi plak..

then da jln smpy tren 2..jumpa mcd..so aku n myra g la melantak dlu..
lapar gler.
huh..da abes2 mkn 2..nk blek laa..skali nk blek pon sesat train plak..aduh mcm2 btol laa
ade signboard 2 tulis tarin ke sri petalinfg kat seberang..so kitaorg pon jln la kat sebernag 2..skali jumpa org jual2 kat si2..kitaorg pon ape g..tgk la..mcm2 kot..bju,selendang,beg..huh..
lau bwk duet 100 nie mmg da beli dah..haha..
da jln2 tuh,tgk2 jam da pkul bpe dah..so.kitaorg pon blek la umh..nek tren kat seberang 2..nseb bek selamat blek umh..huhu..
da laa..mls nk cte pnjg2..gpon bosan nk bce..haha..k la bye2..

No comments:

Post a Comment